torsdag den 29. december 2011

Blog og billeder.

Søde mennesker.
Jeg har tænkt mig at i den her blog vil jeg lægge nogen billeder ud som jeg selv har taget.
Eller billeder jeg bliver eller er blevet inspireret af.
Jeg har min iPhone hvor at man kan få en masse dejlige apps til billeder.
Hvis jeg hurtigt skal anbefale to, så vil jeg helt klart anbefale en der hedder "PicFrame" den koster godt nok 6 kr. men den har en masse forskellige muligheder for at kombinere billeder fra 2 til 6 forskellige, samlet i et. (Jeg lægger nogen eksempler op)
Der efter er der en gratis app der hedder "instagram" det er et kæmpe netværk hvor man tager et billeder og så kan man rette i det med farver - der er ca. 17 forskellige muligheder. Så deler du billedet og så kan du få likes og kommentarer. Så kan du følge folk og de kan følge dig. Det er rigtig smart synes jeg i hvertfald.

Tjek det ud ;-)
- Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...