torsdag den 29. december 2011

Billeder




¨

Her er der nogen eksempler: 
1. Det er et billede af et af Kronborgs tårne, solen er bagved og jeg
synes det er et rigtig godt billede. Det er redigeret via Instagram.

2. Dette er et billede jeg har taget i sommers oppe i Sverige. 
Jeg har først redigeret lidt på computeren og så i Instagram.

3. Jeg har taget to af billederne selv, det med ilden er taget af en veninde til en skoleopgave med mit kamera, det med de to drenge har jeg fundet på nettet. 
Det her var mit første billede jeg kombinerede i PicFrame. 

4. Til den samme skoleopgave jeg nævnte oven over er dette billede taget. 
Vi hyggede os og jeg satte mig på noget jeg tror der er en bænk. 
Jeg har bare for korte ben så da jeg prøvede at nå jorden røg jeg ned. 
Billederne er taget lige efter hinanden og så har jeg sat dem sammen i PicFrame.

Jeg håber i kan bruge det til noget :-) 
- Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...