tirsdag den 12. februar 2013

Netshopping.

Jeg har lige fået shoppet lidt igennem her de to sidste dage på nettet!
Jeg har fået bestilt en masse nyt beauty på ELF, som jeg også bare venter på kommer.
Det startede med at de havde 1£ fragt, så jeg tænkte at det kunne være at de lige havde et eller andet som jeg stod og manglede, og så ente det med at jeg fik købt nyt makeup for 250kr tror jeg.
Det kommer forhåbenligt snart så jeg kan vise jer det!
Jeg glæder mig!!!

Nu vil jeg gå i bad og gøre mig klar, så skal jeg lige skrive lidt på min engelsk stil og så håber jeg at jeg kan få nosset mig sammen til at lave et outfit indlæg i dag, for det er godt nok ved at være noget tid siden!
Senere i aften skal jeg ind og hente min kæreste på hovedebanegården, han har været i Jylland og så er den dag jeg sådan set også gået....

Hvad skal I lave i dag/aften?

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...