onsdag den 20. februar 2013

Undskyld jeg har været væk.

Jeg har ikke været så god til at blogge her på det sidste, det indrømmer jeg gerne.
Jeg har ikke rigtig orket, eller også har jeg glemt at sætte billeder ind og alt sådan noget.
Det skyldes i bund og grund at der er sket rigtig meget her på det sidste.
Der er sket det at min kæreste og jeg er gået fra hinanden. Det skete onsdag i vinterferien.
Vi havde en masse problemer, som jeg vælger at holde for mig selv.
Jeg synes bare at i fortjener at vide hvorfor jeg ikke har været så god til at opdatere jer den senere tid.
Jeg har haft svært ved at finde inspiration, og har selvfølgelig (og er stadig) meget ked af det og helt knust inden i.

Lige nu bruger jeg mange kræfter på både at være ked af det, men også at prøve at glemme det og komme videre, derfor er der også dage hvor jeg er utrolig træt og bare ikke en gang vil spise med bare sove.

Jeg skal nok få blogget så meget som muligt, og håber på jeres forståelse.

Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...