lørdag den 23. februar 2013

Sted by step // James Bond negle

Jeg tænkte jeg lige ville lave en step-by-step til hvordan jeg har lavet min negle i dagens anledning.

Det her er hvad jeg har brugt.
Sort neglelak, guld tegne neglelak, lim og så fandt jeg bare hvad jeg tænkte kunne bruges til at tegne med. 

Så fandt jeg min str i negle og lagde dem klar. 

Her er neglene på. 

Så besluttede jeg hvilke der skulle være sorte og hvilke der skulle være guld. 
Den guld lille finger er venstre hånd og den guld ringe finger er højre hånd.

Så skrev jeg 007. Til dem brugte jeg bare den guld tegne neglelak. 
Det er i forvejen en tynd pensel, derfor skule der ikke bruges noget til den. 

Men da pistolen skulle tegnes brugte jeg både nålen og lyseholderen. 
Det var slet ikke så svært. 
Jeg ved godt at han er manden med den gyldne pistol, men jeg synes at det her var federe. 
Jeg elsker at lave negle med lidt forskellighed men stadig sammenhæng. 

Min højre hånd har jeg valgt at holde som på det øvre billede - mere enkelt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...