mandag den 5. november 2012

Åhhhhh, giv mig nu en tatovering!

Jeg ville dø for at få en tattoo!
Nu kan jeg snart ikke vente mere, på at jeg skal blive 18 år.
Hvilket der forresten er 2 måneder til i dag.
Men når jeg er 18, og jeg har pengene, så går jeg op og får lavet mig en tatovering.
Her er lidt inspiration!











Jeg vil virkelig gerne have mange, men jeg tror at jeg vil starte ud med noget i nakken, fordi det er mega fedt!
Jeg elsker tatoveringer, med et citat eller en tekst! Det er seriøst for fedt!
Her er lidt af mine idéer;


Noget i den her stil, på skulderbladet/ryggen og op i nakken.
Og så med en tatovering, med en tekst ved siden af. 
Liljen er min yndlings blomst. 

"Imperfection is beauty" er mit "motto" hvis man kan sige det sådan, og selvfølgelig også bloggens navn, derud over er det sagt er Marilyn Monroe, som er en meget stor inspirationskilde for mig. Ikke sådan stil mæssigt, men mere hvad hun har sagt igennem tiden og alle de ting hun har gjort! 

 I får ikke alle mine idéer på en gang, det ville være lidt for meget på en gang, + at jeg slet ikke har tid til at skrive det ned lige nu ;-)
Jeg har ikke blogget så meget den seneste tid, og er i grunden også ret træt i dag.
Tror lige at jeg kan nå en at sove en time. Så der kommer nogle indlæg i morgen, om negle bl.a.
Skal ned og købe negle i morgen, og en ny neglelak tror jeg også jeg skal kaste mig ud i. Måske noget med noget nude?

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...