tirsdag den 13. november 2012

Think pink // Bracelets

Hvis der er noget som jeg går og ønsker mig lige pt. så er det lyserøde armbånd! 
De er simpelthen så fine! du kan få dem på alle mulige måder!
+ det også ser fedt ud, hvis du mixer det med andre farver! 
Det er helt klart noget som jeg går og ønsker mig og som man altid kan bruge. 
De koster ikke alverden, hvis man lige smutter forbi en H&M eller glitter. 
Måske kan man være heldig at tiger butikken også har noget. 

Men jeg har fundet nogle eksempler på nogle armbånd:




Fandt også lige et ret fedt ur - synes jeg selv - under min søgning! 




Men det er helt klart noget som jeg vil gå og købe mig lidt til efterhånden som jeg har penge. 
Det kunne være meget fedt til en sort kjole. 

Faktisk så laver "Breast Cancer" jo også nogle ret fine armbånd. 
Oven i hatten, så støtter du jo også et godt formål! 






Hvad synes I om armbåndene? 
Noget I kunne finde på? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...