mandag den 5. november 2012

New in!

Endelig kom min pakke fra Nelly.com.
Så efter skole var jeg lige hurtigt nede i byen, og købe nogle få julegaver.
Jeg fik købt til min kæreste, mor og søster.
Bagefter tog jeg toget til Ålsgårde, og så videre hjem.

I pakken, var der jo to små søde øjenskygger og min eventuelle nytårskjole!

Den øverste hedder "Pearl"
Den nederste hedder "Star" 

Båndet om min kjole. 

Det eneste problem der er, er at jeg synes puderne ved brystet er lidt stor og tydelige. 
Men det er jo heller ikke min endelige nytårs kjole endnu. 

For jeg er stadig meget forelsket i denne; 

Åhh, er der ikke nok nogen der vil sponsorer denne kjole til mig! :-D 
Skal også ud og have fat i sko :-( 


Gid der var mange ting her i verden der var gratis!
Har I fundet nytår kjole? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...