mandag den 26. november 2012

Kørekort!!! Wuuup wuuup!

Så er der en måned til jeg drager mod Jylland, for at tage kørekort.
Ja, der er nok nogle lige nu med "??" i øjenene. Min kærestes far er kørelærer. Så den 26 december, tager vi lige en tur derover og starter op. Vi skal køre lidt og have lidt teori.
Men grunden til deler det her med jer, er selvfølgelig fordi jeg glæder mig som en sindssyg! Men også fordi at bloggen nok kommer til at stå lidt stille i den periode. Jeg skal være der fra d. 26-30 december.

Så skal vi derover igen i uge 7 - vinterferien.
Og der satser han på at jeg kan blive færdig, fordi der er jeg fyldt 18 år, og kan derfor godt tage både teori og køreprøven der. (Det skal man være fyldt 18 for) Og min kæreste skal så derover igen når ha er fyldt 18 for at tage prøverne.

Så jeg vil selvfølgelig prøve at lave nogle planlagte indlæg, så bloggen ikke står komplet stille. Derudover skal jeg nok mobil-blogge hvis jeg får tid til det.

Det er bare lige lidt info så I ved det.

Big kisses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...