lørdag den 10. november 2012

Anmeldelse // Nelly eyeshadow

Jeg købte jo disse to øjenskygger på Nelly i sidste uge.
Jeg har prøvet den ene, og de er jo det samme, bortset fra farven.

Så jeg vil lige lave en anmeldelse af dem.

Pierre René øjenskygge; 

Beskrivelse
Øjenskyggerne, har en virkelig flot farve.
Man kan få dem i både mat og med shine.
Øjenskyggerne er små, og er nemme at have med i tasken, og friske op med i løbet af dagen eller aftenen. De er billige så du kan nemt få mange forskellige flotte farver til billige penge.

Plus'er
Øjenskyggen er lidt cremet men ikke for meget, så ens øjenlåg klistre.
Øjenskyggen holder virkelig længe. Faktisk faldt jeg i søvn med den, og havde den stadig på næste morgen. Den har en virkelig flot farve. Begge mine øjenskygger er min shine, og de skinner fuldstændig som de skal.

Minus'er
Applicatoren sidder i låget, hvilket egentlig er meget smart.
Men det gør også at man ikke kan få øjenskygge på den medfølgende applicator fuldstændig.
Men det er ikke det største problem, for man kan jo altid tage en anden applicator.

Stjerner:
Den får 4 ud af 5


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...