lørdag den 30. marts 2013

Anbefaling // makeup

Jeg har nu brugt Rimmel London's concealer og foundation i et længere stykke tid, og jeg må sige... Det er det eneste der fungere!
Jeg elsker simpelthen produkterne. 
Jeg bruger kun concealer, foundation, pudder og øjenbryns pensel fra Rimmel London, fra nu af. 

Det jeg godt kan lide er at hvis man har brug for et lidt naturligt look, en dag i skolen eller bare en dag hvor du skal op og handle men ellers ikke noget, så bruger jeg bare min concealer, til lige at dække de værste skønhedfejl, og så lidt pudder og så er man altså bare kørende, men hvis man skal lidt mere, så bruger man selvfølgelig bare alle fire ting. 

Øjenbryns penslen er en vigtig ting, hvis man som jeg har mørkt hår, må I aldrig købe penslen i sort eller mørk. køb den altid i hazel brown. Med mindre i selv er lidt latino ;-) 

Det andet ser bare meget flottere og mere naturligt ud, og slet ikke markant. 
Jeg har både en dark brown og hazel brown, den møke bruger jeg meget sjældent, hvis jeg skal i byen og alligevel har øjenskygge på, for så kan det godt være rigtig flot, men ellers så prøver jeg virkelig at lade være! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...