torsdag den 7. marts 2013

New in // Leopard, spikes & hearts

Min far har fødselsdag på lørdag, og holder derfor også fødselsdagsfest, så i går hentede han mig fra skole og så kørte vi ud og købte vin  og sådan lidt, det gjorde vi i Hørsholm, og slog lige et smut inden om et lagersalg, Elliotts, hvis I kender det?
Nogen gange er man heldig at man finder noget, andre gange er der ikke rigtig noget. Men i går fandt jeg faktisk rigtig mange fede ting, men så var de der ikke i min str. eller også sad det helt anderledes! Min røv er for lille, til de fleste bukser de har derude, og så troede jeg at jeg havde fundet nogle fede striktrøjer, så var der ponchoer eller lange gammelkone kjoler. Men her er hvad jeg endte op med;



Fra Saint Tropez - 249kr.

Fra Soaked - 129kr.

Fra Soaked - 149kr. 



Alle priserne, er jo fra et lagersalg, og jeg ved ikke om de stemmer overens med de priser der ellers har været i butikkerne.
Derudover, modtog jeg i dag mine nitter fra eBay, håber på at jeg kan finde på noget og lave med dem :-)
Kom endelig med gode forslag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...