lørdag den 30. marts 2013

DIY - iPhone cover // Spikes

Som I måske ved, så er jeg ret tosset med spikes, som jeg er ret in lige for tiden.
Jeg har jo også bestilt nogle spikes hjem fra eBay, og besluttede at nu skulle der ske noget med dem.
De har selvfølgelig "tænder" da det er spikes til tøj, men jeg har valgt en alternativ løsning.
Jeg har altid været vild med iPhone covers, med spikes på, og tænkte at nu skulle jeg da have et.

Jeg havde for lang tid siden købt et cover i Tiger-butikken med sådan nogle sten, men de blev ved med at falde af, og lå bare i mine lommer og tasker og sådan. Så tilsidst pillede jeg dem fuldstændig af.

Så malede jeg mit cover sort, det var først tanken at jeg ville male et mønster på, men så fik jeg denne idé ;-)

Helt sort cover.

Nitter... 

Så jeg folede "tænderne" ind, så de var så godt som flade. 

Så brugte jeg en superlim, (bare købt i Super Brugsen til 25kr.)
til at lime nitterne fast med, men pas på, for det limer mega hurtigt, og det sidder bare fast! 

Sådan, done john! 
Brugte 21 nitter, så har stadig 79 tilbage ;-) 


Nogle der har nogle gode idéer til hvad man ellers kan bruge nitter til?
Kom gerne med forslag, mangler lidt inspiration!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...