onsdag den 13. marts 2013

New in.

I dag skulle jeg først måde kl 12 i skole og have et modul.
Efter skole, smuttede jeg ned i byen.
Her er hvad jeg fik med hjem;

Jeg købte en ny pudder, og en ny øjenbrynsblyant. 
Denne gang købte jeg blyanten i en lidt lysere farve, fordi jeg syntes at den anden var meget markant :-) 

Så købte jeg en balsam spray. 
Hvis jeg sprayer det i mit hår og fletter det, nu da jeg har extensions, skulle det give sindsyg flotte krøller. 

Wild Shine, ny neglelak. 
Farve: E429D - Dreamy Poppy

Kunne ikke lade være at købe lidt chokolade i Tiger. 

Eller Polo...



Men laver negle senere så det kommer der nok også et indlæg om i aften.
I morgen, skal jeg ind til københavn og spise med min dejlige mor, og så skal vi en tur i biografen.
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...