søndag den 3. marts 2013

Brunch // Bellevue box

I går ar jeg jo ude og spise brunch med min bedste veninde.





Som I nok kan se så var der meget lidt plads på de små borde på Vivaldi.
Men det var også fordi at med min Bellevue-box, så hørte der både the/kaffe og juice med.
Men lækkert det var det helt bestemt.
Der er et minus, og det var at jeg havde ringet og bestilt bord, og udtrykkeligt bedt om at få bord ved nogle bløde lænestole. Så da vi kommer lørdag morgen et kvarter efter de var åbnet så var de taget.
Men veninde kendt så dem der havde bord der og hun snakkede med dem efterfølgende og de havde ikke bestilt bord. Det blev jeg lidt irriteret over. :-(
Men ellers er det jo altid en hyggelig oplevelse.
xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...