fredag den 26. juli 2013

Bløde fødder.

Hvis I piger (og drenge) virkelig gerne vil have lækre bløde fødder, uden at betale en formue, så læs med her;

Det eneste det kræver er 2 fryse plastik poser, et par sokker, og en god creme.
Men kan med fordel bruge en rigtig ekstra fed creme, body lotion men man kan også bruge en god håndcreme, og så bare smøre ekstra tykt på, hvor man har tør hud.

Jeg har købt denne Kamfer creme til 30kr. i Matas. 
Der står den er både til hænder og fødder, men jeg synes ikke rigtig at den dufter så godt, derfor bruger jeg den bare til det her. 

Anyway, det du gør; 

1.) Først smøre du rigeligt på af cremen, først på hele foden, og bagefter lidt ekstra hvor man har meget tør hud, jo mere tør hud, jo tykkere creme.

2.) Så tager du en plastik pose på hver fod, og en sok. Om vinteren bruger jeg ekstra tykke sokker, så fødderne bliver holdt varme. Men om sommeren bruger jeg bare et par almindelige sokker. 

3.) Noget meget smart er at gøre det om natten, fødderne har ro og mange timer. Men hvis man glemmer det eller noget, så kan man sagtens gøre det et par timer om dagen, det smarte er at du har sokker på så du kan sagtens går rundt og gøre hvad du normalt plejer. 

Ekstra tip:
Du kan sagtens stå op næste dag hvis du har sovet med dem, eller tage dem af og vaske resterne af, og så file det døde hud af med en fil og så smøre et tyndt lag creme på igen. 

Derfor hjælper det:
Cremen får lov til at arbejde mere intenst fordi der bliver varmere inde i sokken :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...