onsdag den 31. juli 2013

Nyt + VIP

Jeg er som mange andre piger er, medlem af en masse butikker for at få rabatter og så videre.
En af du butikker er Bianco Shoes, det er i grunden enormt lang tid siden jeg har købt et par nye sko, især fra Bianco. Men da jeg vågnede op mandag, så vågnede jeg op til en mail om at jeg kunne komme ind og hente en VIP Army Canvas bag(!) og da jeg jo skal til Berlin lige om lidt tænkte jeg at den mulighed ville jeg ikke gå glip af, og hvornår vil man sige nej tak til en ny taske.
Det viste sig så at være sådan et 'net' - alså en ret blød taske. Men det gør ikke spor fordi så er den bare god til Idræt fx. eller netop at have med til Berlin.

Sådan her ser den ud og jeg er faktisk rigtig glad for den. 
Den er god at have med ud og rejse, for hvis jeg kommer til at købe for meget tøj i Berlin, så kan jeg altid smide lidt herned og tage den med som håndbaggage. 


En anden ting jeg har fået købt, for at være klar til Berlin, er nattøj. 
Jeg har længe gerne ville have noget rigtig sødt som jeg vidste at de havde i H&M.
Så derfor smuttede jeg lige ind og fandt et rigtig sødt sæt.

Jeg gav kun 79kr. for det, og det er så fint! 
Men de havde mange ting i undertøjsafdelingen, af nattøj som jeg gerne ville have. 
Det kan være at jeg finder det i Berlin lidt billigere. 
Nu er der kun en uge til vi rejser. Juhuuu! 
Der kommer et indlæg om det senere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...