mandag den 22. juli 2013

Lille update!

Lørdag var jeg på stranden, da vejret nærmest ikke rigtig var til andet. Jeg tog derned med min bedste veninde, og vi lå fra 12.30-15.50 eller sådan noget. Jeg er desværre også nået at blive skoldet :-(

Bagefter gik vi op og købte en pizza, og så tog vi hver især hjem. 

I dag har jeg fejret min lillebrors fødselsdag, med lidt familie på besøg. Jeg har været oppe siden kl 9 og hjælpe med at bage kager og boller, salater og stuff til grillen. Så jeg er godt udkørt nu. 

Kjole//Vila (Nelly.com)
Solbriller//RayBan

I morgen, skal jeg mødes med min veninde som jeg skal med Berlin til. Vi har i dag betalt lejlighed, så nu mangler vi flybilletterne og så er vi klar :-D glæder mig uendeligt meget! <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...