tirsdag den 2. juli 2013

I går. // New in // Tatto

Grunden til at der ikke blev tid til blogge i går, var at jeg tog til København med min kæreste, for at få min tatovering tegnet op igen, og det gjorde så ondt denne gang!
Mange siger at de ikke lige kunne se hvorfor den skulle tegnes op, så jeg har lavet før og efter billede.


Lige på det her billede, er den selvfølgelig hævet, og derfor er den mere sort end den vil være når den er helet igen. 

Da jeg kom hjem derfra, mødtes jeg med min bedste veninde og vi lavede lasagne om aften og i dag sov vi dejlig længe og tog ind til byen og spiste frokost, og købte lidt små ting.

Jeg købte et manicure sæt i Matas fra Sally Hansen, sættet var på tilbud til 52.50kr. sat ned fra 105kr.

En neglelak i den farve som jeg gerne ville have, men som jeg kun kunne finde fra OPI
Denne er fra Maybeline til 25kr. 

En cardigan fra H&M som er rigtig sød og lys rigtig god til sommer.


I morgen skal jeg holde klassefest, så derfor bliver der nok ikke blogget så meget der, da jeg skal lave cupcakes om dagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...