lørdag den 13. juli 2013

New in! Nailstuff and jewelry

Først og fremmest beklager jeg at blogggen har stået så stille de sidste par dage! Jeg har ikke været hjemme og så har jeg ikke rigtig haft tid, og det er jo sommer og ferie. Men jeg hr jo mange ting i vente fra eBay, og i går da jeg kom hjem og tømte postkassen lå der 7 pakker til mig!

En sløjfe ring

Endnu en sløjfe ring

Nail dotters. Så man kan lave prikker på sine negle med neglelak.
Jeg er allerede godt i gang.

15 negle brushes. 
Så man kan male på sine negle


Negle tape.
Noget jeg har ledt efter i meget lang tid! 
10 stk.

2 tweezers, til at sætte falske øjenvipper på med. 

1 bælte i "apricot"
Jeg ville kalde farve for beige.

Et til af samme slags, i leopard.

Jeg skal nok prøve at få blogget mere, men det er svært når der er ferie og godt vejr, så vil jeg hellere nyde det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...