onsdag den 25. december 2013

Jul og nytårs makeup.

Det er nu at julefrokosterne kommer.
Jeg skal til den årlige obligatoriske familie julefrokost i morgen.
Og om under en uge, er det nytårsaften.
Jeg fandt derfor lige tre billeder af lidt makeup, som jeg synes ville være virkelig flot.
Det er kun tre billeder, et til alle øjenfarver, et til blå øjne og et til grønne øjne, men som jeg har nævnt i de tidligere indlæg, hvor jeg gav gode råd, til hvilken farve øjenskygge alt efter øjenfarve; Blå øjneGrønne øjne og Brune øjne, så kan de to første billeder også gå til brune øjne.

Et til grønne og brune øjne

Et til blå og brune øjne

En meget neutral øjenskygge, som er min favorit, og den kan gå til alle øjenfarver 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...