søndag den 1. december 2013

Klar til julen!

Jeg var i København i dag sammen med Emma, hvor vi skulle købe julegaver! Og det fik vi sørme også gjort! Vi bugte 4 timer, og alt for mange penge.
Men tilgengæld mangler jeg kun at købe min kærestes og Emmas julegaver nu. Virkelig rart! Tror at jeg køber dem i morgen. Vil gerne have julegavestress ud af verdenen så jeg kan nyde julen og december (forhåbentlig snart noget sne!)

Jeg besluttede mig for i år at være lidt kreativ med julegaverne. Vil gerne lave dem helt vildt flotte.

Så købte lidt blandet pynt i Tiger-butikken. 
Noget bredt bånd, sløjfer (fåes i forskellige str.) og kort til navne. 
Bånd; 10kr./stk.
Sløjfer; 10kr.
Kort; 10kr./3pk.

Er båndet ikke fint? 

Jeg købte også lidt julelys. Rød og grøn som er julens farve og så synes jeg en hvid ville være meget fint til. De kostede også 10kr./stk. men fåes også i flere str. så koster de dog lidt mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...