tirsdag den 3. december 2013

"Julen varer længe, så spar lidt penge"

December måned er en ret stramt økonomisk måned.
Man skal købe julegaver og der er også nytår.
Og nogen gange vil man også gerne have lidt ting til sig selv, julegaver til sig selv.
Det er så her at eBay bliver ens bedste ven.
Det handler ganske simpelt bare om at kende de gode søgeord.
Jeg har lavet to collager som eksempel på hvor fine og billige ting man kan få på ebay.

Jeg har selv lige købt denne taske på ebay fordi jeg synes den var så fin.
Jeg købte den fordi den er chanel inspireret men ikke ligner en fake chanel taske.
Jeg gav kun 60kr for min. Så hvis man er tålmodig kan man finde gode tilbud.
Her søgte jeg på; quiltet handbag clutch

En studded bra er meget in. Især med en lækker oversize strik udover.
Prisen er ikke så høj for sådan en i forvejen. Men jeg har det lidt sådan at hvor man kan spare skal man også gøre det.
Især som en måned som december. Jeg har selv købt bh'en ovenover og den er helt passende i størrelsen.
Desuden kan man få den i guld, sort og sølv på ebay. Jeg har den i sølv, men kunne virkelig godt overveje at købe den hjem i sort!
Søgeord; stud bra, spike bra
Links; Spike bra Nelly // Spike bra ebay // Handbag chanel // Handbag ebay

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...