tirsdag den 24. december 2013

Juleaften // En snak om juletraditioner og så videre.

Ihhh så blev det endelig juleaften!
Jeg håber at I alle sammen får en helt fantastisk aften.
Jeg hader altid ventetiden, frem til gæsterne kommer, og frem til maden skal laves.

I år har jeg derfor påtaget mig nogen opgaver frem til, så jeg kan få tiden til at gå til hurtigere.
Jeg skal nok vise jer billeder af hvordan de forhåbentlig kommer til at se ud.
Jeg har tænkt mig at lave cupcakes med pebermynte, og popcakes der er formet som juletræ, eller snemænd og sådan.

Senere igen på bloggen, måske i en mobilupload ellers så i morgen, så kommer der lidt billeder af hvordan de rigtig kom til at se ud, og også lidt billeder af resten af aftenen.

Min familie er ikke så sto, fordi at vi ikke ser min mors side af familien, så hun holder altid jul sammen med os. Det er rigtig godt at have forældre der kan snakke sammen. Så det er mine forældre og mine søskende, og så er det i år, bare min farmor og farfar.
Min onkel og hans kæreste og deres to børn, holder med hendes side af familien i år.

Det var lidt om min juleaften.
Jeg ønsker alle mine skønne læsere en rigtig dejlig juleaften.
Jeg håber I bliver så mætte at I næsten får dårlig samvittighed ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...