tirsdag den 3. december 2013

Negle

Det gik lige op for mig hvor lang tid siden det er at jeg har lavet et indlæg om mine negle. Men lige for tiden har jeg sindsygt mange afleveringer for og sidder faktisk lige nu og læser op på DHO somjeg skal lave fra i morgen til søndag. Så mine negle er ikke blevet prioriteret så højt her på det seneste. 

Men jeg købte jo nogle nye neglelakker i søndag, og har nu prøvet den ene. 

157 milkshake hedder den. 
Jeg er faktisk ikke så imponeret over den, så det bliver nok ikke den jeg bruger mest. Den er meget sød og fin til hverdag da der ikke er så meget sparkly over den. Men jeg ændre den nok snart, da jeg gerne vil prøve de andre jeg har købt også. 😁

Der bliver nok lige lidt pause rra bliggen de næste dage. 

Xoxo 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...