tirsdag den 18. december 2012

Advents gave // Nytår!

Jeg har fået min adventsgave, lidt forsinket, men min far havde glemt den på sit arbejde.

Et gavekort til H&M på 200 kr. 

Min far har også overført lidt penge til mig, så jeg kan komme 
ned og købe noget tøj til nytår. 
Så jeg skal et smut i H&M i morgen, da jeg har fri 11.35 - så dejligt! 

Her er hvad jeg har tænkt mig at købe; 

Sådan indtil videre. Måske ændre jeg mening dernede, vi får at se. 



Der kommer selvfølgelig billeder på bloggen i morgen, håber jeg.
Jeg skal nemlig ind og se standup om aftenen, med Christian Fuhlendorff.
Det er klokken 19.00 og heldigvis bare i Helsingør.
Jeg skal også lige have lavet negle, men jeg satser på at være tidligt hjemme og nå det hele :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...