tirsdag den 4. december 2012

New in

Jeg var lige et smut nede i byen efter skole i dag sammen med Peter.
Jeg skulle have 2 nye blokke, fra tiger-butikken og så ville jeg i H&M og kigge.
Jeg skulle egentlig have haft en toilet taske, men de havde dem ikke. Til gengæld fandt jeg en ny bh.
Der kommer også lige nogle billeder fra da jeg var i københavn med Peter i lørdags.




Her er lige to billeder af mine adventsgaver.

Mig og min kæreste, fik den her Bellevue Brunch for 2 personer, af min mor. 
Så vi skal snart ud og spise brunch igen. 

Så kom jeg hjem til min far og fik et gavekort på 200kr. til Matas. 
Som selvfølgelig allerede er brugt, bl.a på julegaver, og en neglelak. :-) 


Så har min dejlige kæreste også købt en matas julekalender til mig.
Det var meningen jeg skulle have haft den i julegave, men han ville hellere give mig en lille gave hver dag. Så her er hvad jeg har fået indtil videre;

1. december - deo roll-on - Matas Natur.

2. december - green tea lys.

3. december - triple eye shadow fra Rimmel London. 

4. december - Luksus shampoo fra matas :-) 


God jul
-Nicoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...