onsdag den 5. december 2012

Tip til sminkepigen i os alle.

Jeg tror at de fleste piger har en lille model, sminkepige inden i sig.
Hende der kommer frem, når vi rigtig skal gøre noget ud af os selv.
Kender I hende ikke godt? De der dage, hvor man bare har lyst til at dulle sig helt op og gøre sig lækker?
Hun dukker ofte frem i mig, når jeg har fået nyt makeup eller har købt noget og sådan.
Men nu kom hun endnu engang frem i mig, da jeg fandt den her side; www.kimstore.se

Jeg har simpelthen fundet så mange lækre ting jeg skal have der!
De laver falske øjenvipper i 5-pack! Oh shit, der er jo til hele mit liv!
Jeg går så sjældent med øjenvipper, men jeg elsker sådan nogle lange lange bambi øjenvipper!
Og så til den pris! (Husk det er SEK)

Huske at tjekke alle deres ting, de har også flotte smykker og tøj.

I skal dog købe en anden lim, til. Det skal gerne være den fra "eye" :-)

Så det var lige et lille tip, til alle jer tøsser, der ligesom mig, elsker at dulle dig op nogle dage :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...