lørdag den 15. december 2012

Er jeg helt galt på den???

Jeg kom til at tænke på noget. Jeg var i byen i går, og det er lang tid siden at jeg har været i byen.
For det er rigtig koldt for tiden synes jeg, og derfor ikke helt sååå fedt at være i byen.
Jeg kan bedre lide det om sommeren og når der ikke er sne.
Derudover vil jeg sige at efter ejg have kyssesyge for et år siden, kan jeg drikke en genstand og så kan jeg mærke det. Det er ikke en overdrivelse.
Så jeg har ikke helt lært at styre det, derfor skal der ikke meget til før jeg får det dårligt og kaster op og bare gerne vil sove. Hvilket jo ikke er så fedt, når man ikke er hjemme.

Jeg har jo også min kæreste og vi har været sammen i 8 måneder. Jeg elsker når vi laver hygge weekender, i sær her om vinteren! Hvor vi bare lukker os inde og ser film hele dagen! Det er så hyggeligt.
Jeg tror bare at jeg sætter pris på andre ting, end fest og druk og byture. Ikke at jeg ikke kan lide det, men bare ikke så meget som andre på min alder, tror jeg.

Så hvordan har min læsere det? Er det mig der er helt forkert på den?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...