onsdag den 19. december 2012

New in !!

Åh, jeg juleshoppede i dag! Skulle have en masse nyt tøj!
Her er hvad jeg har købt;

Negle til 83kr og neglelak fra Wet'n'wild, 30kr stk. 

Øjenvipper fra Depend, 79kr stk.

En strik som jeg bare har ønsket mig SÅ længe! 
Den var sat ned til 70kr. fra H&M
Jeg har købt den i str. 40 fordi de ikke havde andre, og den passede egentlig fin nok, sådan lidt oversize. 

En skjorte som jeg skal have på til nytår. 
Sat ned til 129kr. fra 179kr. også fra H&M

Tørklæde til 50kr. fra H&M 

Jeans til 99kr. stk. fra H&M

Købte 2 par fordi jeg virkelig mangler jeans! 


Jeg skulle have rigtig mange ting til nytår, som jeg blev nødt til at købe nu, fordi jeg jo ikke er hjemme i mellem jul og nytår.
Jeg elsker at shoppe, og det er lang tid siden jeg sidst har købt dejligt tøj til mig selv!
De sidste to måneder har jeg sparet op til julegaver, og i oktober brugte jeg alle mine penge på en gave til min kæreste på vores halvårsdag.
Så det var dejligt også at kunne forkæle mig selv lidt nu! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...