søndag den 9. december 2012

Kalender gaver + adventsgave!

Jeg har jo fået den her pakkekalender fra Matas af min kæreste.
Jeg tænkte at jeg ville slå op hvad der var i den, altså hvad jeg fik.
Desværre får jeg jo ikke altid en gave hver dag, men når vi ser hinanden, så får jeg for de dage der er gåået.
Og her får fra d. 5-8 dec;

5. december - en hårkur fra GLISS

6. december - en lille makeup-pung fra CHIC

7. december - en concealer brush fra M.COSMETICS

8. december - saltvandsspray fra TONI&GUY

Og min advents gave i dag, var sådan en box fra MAYBELINE, 
m. mascara, eyeliner og spidser. 


Rigtig dejlig adventsgave, da jeg lige stod og manglede sådan en mascara til at få fyldige vipper af.
Det ved I hvis I læste mit indlæg om den dårlige mascara, hvis ikke, kan det læses lige her.

Jeg er pt. stadig lidt syg, men meget i bedring. Men jeg skal ikke være sammen med min kæreste i dag, derfor har jeg ikke fået den endnu. :-)
Så det må I vente med til næste gang jeg ser ham. :-)

Glædelig 2. søndag i advent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...