fredag den 2. august 2013

Anmeldelse af billigvoks.dk & Colour B4

Jeg har i længere tid haft lyst til at få min normale hårfarve tilbage, så jeg kunne slippe for at farve det mere, og dermed også få længere og sundere hår.
Derfor læste jeg om dette B4 colour remover, og tænkte at det ville jeg prøve, så jeg bestilte det fra Billigvoks.dk - i onsdags, davi jo havde fået penge, og jeg havde allerede pakken dagen efter! Jeg har aldrig oplevet så hurtig levering, og jeg har modtaget over 200 pakker det sidste årstid. Derudover er deres side SÅ nem og overskuelig at finde rundt på. Helt klart 5 stjerner herfra!


Nå men altså efter den hurtige levering af min pakke, kunne jeg lige nå til Helsingør, egentlig bare for at købe striber, men jeg gik også ind og blev klippet, fordi jeg var træt af ikke at have pandehår, og så tænkte jeg at det var meget passende, inden jeg skulle til bryllup her i morgen. 

Nå, men så tog jeg hjem og fjernede hårfarven. Hold nu op! Jeg lignede en gulerod og var lige ved at græde! Men det positive er at det brune farve nu er væk. Men pga af farve pigmenterne, så er en naturlige farve "ginger" - men heldigvis så har jeg en sød far, som kørte mig ned i netto, så jeg kunne få en ordenlig farve. 

Her kan man lidt se "ginger" farven. 


 Noget andet rigtig positivt ved Colour B4, er den efterbehandling der er med. Den opretter nemlig håret naturlige pH-værdi efter sådan en bandling. Jeg brugte den først efter Colour B4 og så brugte jeg den efter min helfarvning, så jeg kunne farve striber i, og så brugte jeg den efter striberne, og igen i morges. Så der er altså til mange gange i sådan en lille flaske.

Dette er den helfarve, jeg købte. 

Men der stod godt i brochuren for Colour B4 at den ville blive 1-2 nuancer mørkere, men tilgengæld ville man næsten ikke kunne se forskel når der kom udgroninger så. 

Der skal nok komme billede en af de næste dage, har bare lidt travlt med bryllup, månedsdag og rejse, som falder lige oven i hinanden! 

Så vil jeg lige tilføje, at den frisør jeg var hos, skræmte stort set livet af mig, da jeg fortalte at jeg ville trække farven ud. Hun sagde at mit hår ville knække op til skulderhøjde, (det skete ikke) hun sagde at det ville blive tissegult, (det skete heller ikke) og hun sagde at det ikke ville være modtageligt overfor farve igen, (det skete heller ikke). 
Så hvis der er nogen piger der har googlet information omkring Colour B4, og er kommet frem til min blog, eller jeg har nogen læsere, der overvejer at gøre det, så skal I ikke altid lytte til jeres frisør. 

Hav en dejlig fredag aften. 
Jeg vil hoppe tidligt i seng, så jeg kan stå op i morgen og være frisk til at danse hele natten! 

ps. I kan købe Colour B4 - lige her.
Der er både til lyst og mørkt hår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...