tirsdag den 13. august 2013

Undskyld // Nyt hår.

Jeg undskylder meget for at jeg glemte at lave et par planlagte indlæg inden jeg tog afsted til Berlin.
Jeg hyggede mig meget inden og skulle både til bryllup og fejre månedsdag, og så glemte jeg det fuldstændig. Men i dag har jeg tænkt mig at lave et par indlæg, som er planlagte, eftersom jeg starter i skole i morgen, så idag er min sidste fridag!
Jeg skal også have lagt lidt neglelak og ryddet lidt op herhjemme, det hele er bombet efter jeg kom hjem!

Men inden jeg tog til Berlin, farvede jeg jo mit hår.
Det fik jeg desværre heller ikke vist jer inden jeg tog afsted.
Her er det bedste billede, jeg kunne få.

Det skal lige straks have en masse striber, forhåbentlig hos en frisør. 
Så det bliver lidt lysere.
Hvad synes I?


Jeg er i gang med et laaangt indlæg omkring hvad jeg har købt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...