lørdag den 17. august 2013

Lufthavnshopping

Jeg har lige fået lagt mig lidt syg, og havde derfor ikke lige overskudet til at blogge. Men nu tænkte jeg at det skulle være, og så er jeg lidt mere på toppen i dag.

Her kommer som lovet alt hvad jeg købte i lufthavnene - Kastrup og Shönefeld.

I Kastrup lufthavn købte jeg sådan et pakke sæt, med 3 virkelig gode mascara'er.
Man betalte kun for 2 og fik så 1 ekstra med gratis. 
Det er virkelig en god volume mascara. 
Jeg fik den i julegave af min søster, og havde glædet mig til at købe den og bruge den igen. 
139kr. for pakke sættet. 

I Kastrup lufthavn købte jeg også denne mascara. 
Det er virkelig også en yndlings mascara! 
Jeg mener at jeg gav 106kr. for den.

I Scönefeld lufthavn købte jeg så min længe ventede parfume, som helt sikkert er og bliver min parfume! 
Jeg så den for lang tid siden i Matas, men var for nærig til at give 550kr. for 50ml. 
Da jeg så kom til Kastrup blev jeg igen i tvivl, det var mange penge og min rejse var ikke en gang begyndt. Men da jeg så skulle rejse hjem igen, havde jeg ret mange euro i overskud, og betalte med dem, og kun 122kr. på kort. 
Så i min optik har jeg kun betalt 122kr. for den - kender I det? 
Når man har kontanter regner man dem ikke med i ens budget. 
Eller hvis det er en anden valuta, er det som om det slet ikke er rigtige penge! 
I hvert fald er jeg så glad for den! 
Jeg betalte 620kr for 100ml. 


Derudover købte jeg også en bøtte med 375g tyrkisk peber bolcher - mmmmmhmmm! 
Elsker dem simpelthen bare. 4,50 euro tror jeg den kostede - altså ca 33,5 kr. det er en helt fair pris synes jeg. 

Nu vil jeg gå ud i bad, da jeg snart skal med min familie ud og finde en gave, til den barnedåb vi skal til i morgen, og bagefter skal vi i biografen og se Monster University. Barndåben i morgen er i Herlufsholmkirke, og der er virkelig langt! Så vi skal køre hjemmefra omkring kl 8 i morgen tidlige, så jeg skal godt nok tidligt i seng i aften. 
Måske lige blogge lidt og lave lektier. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...