søndag den 25. august 2013

Starten af skoleåret.

Her i starten af skoleåret er jeg altid så dårlig til at blogge. Der forgår så mange ting for tiden, 18 års, intro/kryds-fest, galla fest og meget mere. I den her weekend har jeg hygget med Emma, som jeg var i Berlin med. Fredag var vores kærester her også, og vi så film, først så vi "Ted" og bagefter "Shutter Island" - så faldt vi alle sammen i søvn og næste dag tog drengene hjem, og Emma blev. Først så vi "Gøgereden" bagefter så vi "The Avengers" bagefter "Due Date" så faldt vi i søvn på sofaen. Vågnede dog, og gik ind i seng. Emma er lige taget afsted nu her, og jeg har ryddet lidt op. 
Vi har snart galla på vores skole og jeg har tænkt mig at vise jer nogen kjoler, som jeg har tænkt mig at købe! 
Igen undskyld for at være en langsom blogger for tiden. Mangler lidt inspiration. Må nok bare sætte mig ned i aften og finde en masse ting st blogge om. 

Billedet er fra sidste sommer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...