torsdag den 29. august 2013

Gallakjoler!

Her om lidt over en månedstid er der gallafest på min skole.
Det betyder at jeg jo selvfølgelig er godt igang med at kigge på flotte kjoler.

Jeg køber mine gallakjoler på Nelly.com - fordi det kun er 2.g - i 3.g der skal jeg ud og bruge mange penge og i en rigtig gallabutik (håber jeg).
Men indtil videre nøjes jeg med Nellys flotte kjoler!

Her er hvad jeg har fundet indtil videre.







Jeg er helt syg med blonder og peplum for tiden. Min kæreste er dog ikke helt med på min begejstring over peplumkjoler, da han synes det ligner at jeg vil skjule noget.
Derfor laver jeg et andet indlæg, kun med peplum kjoler, som jeg også er overbevist om at jeg skal eje sådan en, en dag.
Den nederste kjole, er ikke så galleagtig, synes bare at den er ret fin.
Jeg skal have købt nogen kjoler, da jeg både skal til galla, men jeg skal også snart til min mors bogreception, da hun får udgivet en kogebog her i September.
Men her har I lige fået mit bud på nogen fine galla/fest-kjoler til rimelige penge, både med blonder, cut out, og farver.

Alle kjolerne er fra Nelly.com

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...