tirsdag den 13. august 2013

New in // Berlin Shopping

Hvis nogen af jer er har planer om at tage til Berlin, kan jeg varmt anbefale at tage ind på Alexanderplatz og finde det store shoppingcenter "Alexa" - der er så mange butikker og fik shoppet, meget derinde!

Her er hvad jeg købte:
Der kommer senere et indlæg, med lufthavns shopping.
Har bare ikke fået taget billeder endnu.

XL-pakker. 
Dem købte jeg mange af! 
Synes virkelig de var nice! 

Min yndlingsbutik, som jeg kun har set i Tyskland er "Rossmann" 
De har så billigt makeup, og hårting, der har jeg købt alt mit beauty grej på denne ferie. 
Blandt andet disse 3 "Gliss Kur" 

Købte også disse 2 som også er hårkurer. 

Købte 2 nye øjenskygger. 
De er så flotte på! 

2 rigtig søde parfumer. 
De er så søde, og dufter så dejligt! 

2 nye mascara. En for længde (sølv) og en til volume (grøn).

Den neglelak til venstre, smed jeg ud da den simpelthen var så dårlig o lang tid om at tørre. 
Men Nail Base er den bedste jeg har haft. 
Quick Dry fra Essence er simpelthen også bare fantastisk. 
Købte en mere da den var så god! 

En ny flydende eyeliner! 
Denne gang skal den nærmest bare males på.
En anden form for flydende, men den holder bare så godt! 

Solcreme, jeg købte til 10 kr. 
Den er dog også kun med SPF6 - det kan godt være at jeg også skal finde en med SPF10 til min næste ferie, så jeg ikke bliver helt grillet! 

En balsam spray, de er simpelthen bare så gode! Kan virkelig varmt anbefales! 

Neglelak fjerner og en øjenmakeup fjerner. 
Nivea's er den bedste til at fjerne makeup! 
Bruger kun den! 

Første sæt undertøj fra New Yorker.

Andet sæt undertøj også fra New Yorker.

Tredje sæt undertøj, også fra New Yorker.

Top fra New Yorker.

Neglelak 818 - fra Kiko.

Fin lyserød blonde top fra H&M.

Ur fra New Yorker.

Oversize strik fra Vero Moda.

Hvid top, med blonder også fra Vero Moda.

Hvid basic top fra H&M.

Strik fra Vero Moda.

Fantastisk hyggelig og flot strik fra H&M

Neglelakker fra Kiko. 
Fra toppen, fra venstre: 303 - 319 - 372 - 329
Fra bunden, fra venstre: 340 - 330 - 282
Man kan ikke købe Kiko i DK, så vidt jeg ved. 
Men hvis I kender et sted på nettet, så ville jeg bare lige skrive farverne ned til jer. 

Pass cover, fra H&M.
Sindsygt smart. Elsker mønsteret. 

Top også fra H&M.

En creme til efter barbering som gør benene, sindsygt bløde. 
Købt i "dm"

Der kommer senere et indlæg med Lufthavns shopping, som tidligere nævnt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...