onsdag den 28. august 2013

New in

Så kom mit længe ventede smykke, halskæde, fra eBay.
Jeg bestilte det i starten af juni, i to farver.
Først bestilte jeg den i sølv, men efter jeg havde betalt ville jeg også have den i sort.
Jeg ventede og fik så den sølv relativt hurtigt, men eftersom jeg havde bestilt samme dag, synes jeg det var mærkeligt at den sorte ikke også var der. Der gik yderligere noget tid og jeg skrev så til dem, og de sagde at den nok var blevet væk i posten, så de sendte mig en ny, og nu har jeg så endelig fået den!

Her er den sorte - super flot! 

Her er de begge to, synes de er så fine! 


Jeg modtog også to par læder leggins.
Jeg havde jo for et stykke tid siden nogen som jeg også havde købt på ebay, men der gik den elastiske form ligesom ud af dem, og det hjalp ikke at vaske dem, men havde givet omkring 25kr. for dem, så synes det var fair nok og smed dem så ud. Nu har jeg bestilt 2 par for at bruge det ene par først og så have det andet par til gode, eller hvad man kan sige.

Men jeg glæder mig helt vildt til at kunne gå med dem igen og style outfits med dem.
Jeg elsker at gå i dem fordi de er tynd, og lette og nemme at style!

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...