onsdag den 16. januar 2013

Anmeldelse af Matas Pakkekalender.

Jeg havde jo i december Matas Pakkekalender, med 24 gaver, og det var den til 600kr.
Nu ville jeg som lovet, lave en anmeldelse af alle produkterne.
Jeg gør det her fordi at alle produkterne kan man typisk købe hele året rund i Matas, og ikke som sådan for at promoverer pakkekalenderen.
Det bliver nok et lidt langt indlæg :-D

Jeg har faktisk ikke rigtig fået brugt den her. 
Jeg havde gang i en anden. Ja, jeg er typen der bruger deo, makeupfjerner, cremer alt
sådan noget kosmetisk helt færdig, før jeg tager nyt i brug. 
Tænk hvad I vil :-D 

Det dejligst duftende lys! 
Det dufter i hele værelset, og man føler sig helt afslappet. 
Kan anbefales! 

Jeg er normalt ret god til det der med øjenskygge.
Men sort kan jeg bare ikke finde ud af. 
Jeg tror at jeg synes den her er lidt for pudret. 
Derudover så er den grå og hvide, alt for lys til den sorte, det bliver en for stor kontrast. 
Så nej den her kommer jeg nok ikke til at bruge så meget. 

Den bedste shampoo jeg har haft i virkelig lang tid! 
Den dufter så dejligt! Kan helt klart anbefales! 

Det er virkelig god hårkur! 
Den kan helt klart erstatte balsam, og så skal den kun sidde i, i et minut. 
Efter et minut, har man velplejet og silkeblødt hår! 
Kan helt klart også anbefales! 

En lille makeup pung. 
Egentlig har jeg ikke brugt den så meget, til andet end opbevaring. 

En concealer brush. 
Rigtig god børste, til flydende concealer. 
Anbefales.

Salt vands spray fra Toni&Guy. 
Virkelig god til at få lidt mere volume i sit hår på en kedelig dag. 
Anbefales! 

Den bedste håndcreme! 
Dejligt duftende og man får virkelig bløde hænder i de kolde vinter-måneder. 

Neglelak i en flot Chokolade farve. 
Nem at påføre og tørrer hurtigere end depend. 
Anbefales!

Antibakteriel spray. God, nem at have med sig alle steder. 
Anbefales.

Renseservietter, til at fjerne makeup. 
Virkelig gode og effektive! 
Kan helt klart anbefales! 

Lip blam, som jeg ALTID har i min jakke! 
Den dufter så dejligt og man får de blødeste læber! 
Helt klart anbefales!!

Sæbe, som dufter så skønt! 
Anbefales.

Lipgloss, lidt orange i farven. 
Men de er der vel også i andre farver, som godt kunne anbefales.

Rigtig god fugtighedslotion. 
Bliver optaget så hurtigt i huden! 
Anbefales!

Pincet. Ikke så meget at sige om en pincet. 
Så den kan vel også anbefales...

En rigtig god facescrub!
Hjælper mod lidt uren hud, og bagefter kan man virkelig mærke den har hjulpet! 
Man skal bare huske at smøre noget creme i hovedet bagefter.
Klart anbefales.

Parfumeforstøver. Jeg har heller ikke rigtig fået taget den i brug. 
Jeg kunne ikke se hvad jeg skulle hælde i den... 

Som nævnt på det øverste billede, så er det gået på samme måde med den her. 

Mit nye lille lommespejl. Rigtig godt at have med alle steder. 
Anbefales.

Fantastisk bodyscrub! 
Dufter lige så dejligt som min shampoo. 
Med den her scrub, får man bare den blødeste hud!
Klart anbefales! 

Ikke så meget at sige om det her, bare helt almindelig shower gel og body lab. 
Anbefales.

Virkelig god mascara. Den giver virkelig det der Extra WOW som der står på ;-) 
Klart anbefales.


Jeg håber I kan bruge det til bare lidt, eller at det hjalp lidt.
I må endelig skrive,  hvis der er noget I vil vide mere om :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...