mandag den 7. januar 2013

Fødselsdagsgaver!!

Jeg har jo brugt hele weekenden på at fejre min 18 års fødselsdag!
Om fredagen med vennerne, lørdag (som var min rigtige fødselsdag) fejrede jeg i selvskab med virkelig mange tømmermænd og så ellers min far og mor og søskende og min søde kæreste.
Om søndagen gik det løs igen, denne gang med familiefødselsdag.
I dag vågnede jeg op og troede at nu var der i hvert fald 1-2 måneder til næste, men næ nej! Min søster har nemlig fødselsdag i dag.
Men her kommer der billeder af hvad jeg fik i gave, og så kommer der billeder lidt senere af festen.

Verdens smukkeste ring, som jeg fik af Alexander og Simone. 
Den betyder så meget for mig, jeg har været inde og kigge på den hver gang jeg er gået forbi Plaza, det sidste årstid. 

Shampoo og dagcreme. 

Det smukkeste armbånd jeg fik af min kærestes mor! 
Jeg er så forelsket i det! Det er simpelthen så flot! 

Biograf tur for to. 

Matas gavekort og en prøve på noget skin serum?

1 sæson af "how I met your mother"

The Complete Collection af Fast & Furious. 
Det vil sige at jeg nu har alle 5. 

Bellevue box med bio for 2, som jeg fik af min skønne kæreste.


Derudover fik jeg også, en flaske vodka, en flaske vin, en ret alternativ billedramme (som I nok skal få at se når jeg har fundet ud af hvor den skal hænge) jeg fik penge, et story armbånd som skal byttes til den rigtige farve, roser, og nogle andre ting som jeg lige har været inde og bytte i dag.

Der kommer et indlæg mere, det kan jeg vidst lige nå inden jeg skal ud af døren :-D

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...