onsdag den 16. januar 2013

Update...

Her kommer lige en update så I ved hvor meget jeg kommer til at blogge.
Jeg vil prøve at få blogget så meget som muligt i morgen og fredag.
Men lørdag, skal jeg tidligt op og ind til København hvor jeg skal klippes, som jeg fik i fødselsdagsgave. Bagefter skal jeg lige bytte en julegave og købe noget tøj og sådan.
Så skal jeg egentlig hjem og pakke og så tager jeg hjem til min kæreste.
Tidligt tidligt søndag morgen står vi op og kører en tur mod Sverige, hvor vi skal op og stå på ski og hjem igen samme dag.
Mandag kunne jeg godt få blogget, men min bedste veninde har fødselsdag så den skal jeg muligvis fejre med hende. Hvis jeg har tid, så blogger jeg selvfølgelig.
Tirsdag kan jeg nok godt få blogget hvis jeg ikke når det mandag.
Og det er vel så egentlig det I ser til mig i den uge.
Fordi at torsdag skal jeg have lavet extensions om aftenen, og fredag skal jeg til min mor, hvor jeg skal lave noget arbejde hele weekenden. Så jeg er først hjemme igen søndag aften, og der tager jeg højest sandsynligt til min kæreste.

Men måske får jeg lavede nogle planlagte indlæg i aften. :-D

See you <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...