mandag den 7. januar 2013

New in! // Bytte bytte købmand.

Jeg har godt nok været mange gange rundt i Helsingør for at bytte gaver her på det seneste.
Først var det julegaverne og nu var de fødselsdagsgaverne.
Jeg er stadig ikke helt færdig, for jeg tager til København på lørdag og bytter lidt ting derinde også.

Her er hvad jeg byttede mig til i dag.

Jeg havde selv købt noget forkert i H&M og havde en lille rest på et gavekort, som jeg lige byttede til den her søde enkelte skjorte uden ærmer.
Har den på nu, og I for måske et outfit lidt senere. 

Så havde jeg fået en parfume som jeg også havde fået i julegave (Loverdose) 
Og nogle andre ting, så jeg manglede virkelig meget en flydende eyeliner, så sådan en købte jeg lige og fik og et gavekort, med resten af pengene. 


Resten skal jeg ind til København for.
Jeg har fået noget der skal byttes i Illum, og så skal mit Story armbånd også derind og byttes.

Nu skal jeg til at ud af døren, min far og jeg skal lige købe lidt fødselsdagsgaver til min søster og så skal vi ud og spise.

I morgen tager jeg på tur med min klasse, til på onsdag.
Så onsdag skal jeg i biografen og se Hobitten og torsdag skal jeg på tur igen med klassen og hjem til min kæreste om aftenen. Jeg håber at få lavet nogle mobil updates i løbet af ugen.

kisses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...