torsdag den 3. januar 2013

New nails // New in

Jeg byttede julegaver i dag, sammen med min bedste veninde Simone.
Vi spiste lidt frokost, og så kom vi vist også til at få lavet negle, professionelt... ups...


Jeg fik lavet negle inde i "Ladies nails" i Helsingør bycenter. 
Det eneste negative der indtil videre har været, er at dem der laver neglene ikke snakker dansk. 
Og de andre snakker en blanding af dansk og svensk. 
Men det er jo også et kæmpe problem, hvis man ikke kan forklare hvordan de skal se ud og de dårlig nok forstår engelsk heller. 
Ellers super flotte negle!! 

2x tørshampoo, fordi det simpelthen er en genial opfindelse. 
Derudover kostede de 9kr. 

En dagcreme og en natcreme, som jeg har manglet i hunderede år! 
De kostede 60kr stk. 

En børste til bronze/solskinspudder. 
Den gave jeg 90 kr for. 

En ny foundation. Jeg er ikke løbet tør endnu, men på et tidspunkt gør jeg, og så er det meget godt at have. 
Den gav jeg 85 kr. for tror jeg. 

MIN REDNING! Endelig fik jeg taget mig sammen og købt en ny øjenvippebukker.
Så dejligt, så jeg kan få flotte vipper igen. 
Den kan jeg ikke huske hvad jeg gav for. 

En børsterenser. Pissesmart, i stedet for at jeg hele tiden skal købe nye børster, fordi de bliver så ulækre. 
Jeg vil prøve at rense mine børster noget oftere. 
Den kostede 40 kr.

Så købte jeg voks, så jeg kan have lidt mere volume i mit hår. 
Den gav jeg vidst lige omkring 30 kr for. Den var ret meget på tilbud. 

To nye parfumer. De var også på tilbud. 50 kr. stk. 
Jeg elsker Replays parfumer, jeg tror jeg har købt de her to, tre gange eller sådan noget... 

Hårfarve, også enormt vigtigt! 
Jeg holder jo fødselsdag i morgen, og jeg ville virkelig gerne lige have ordnet hår inden. 
Så jeg skal lige farve hår i aften :-D 
Jeg køber altid Syoss

Så købte jeg nyt undertøj, fordi det er dejligt at forkæle sig selv lidt. 
Bh'en gav jeg 80kr for og underdelen kostede vist nok 40kr. 

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal beholde disse eller bytte dem... 
Jeg tror at jeg køber nogle almindelige, der går hele vejen op i morgen, nede i netto. 
Så bytter jeg dem, og køber en skjorte jeg meget gerne ville have. 
Men hvis nogle af jer er interesserede, så gav jeg 60kr for dem. 

Min dejlige bedste veninde, inde og spise bagels tidligere i dag. 

Jeg sov hos hende fra i går til i dag, og vi havde virkelig meget lyst til Nachos. 
Så vi smuttede lige ned i fakta og købte nachos, cremefraiche, guacamole, taco sauce, ost, kylling og hvidløgsbrød. Virkelig lækkert.


I morgen skal jeg i byen, men bare med nogle få venner.
Vi varmer bare op, og så tager vi videre i byen.
Jeg håber jeg kan få taget lidt flere billeder i morgen end jeg gjorde til nytår.

Måske kommer der lidt opslag i morgen, ellers så skriver jeg så snart jeg har tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...