onsdag den 30. januar 2013

New in; Tigerbutikken

Tigerbutikken har nogle gange de fedeste løsninger/redninger til ingen penge, men andre gange har de også bare ting som man ikke vidst/havde glemt man havde brug for!
Så jeg smuttede lige derind den anden dag, og her er hvad jeg købte:

Bøjler, som jeg virkelig altid står og mangler! 
De kostede 10kr for 5 stk.

Duftelys m. rose-duft. 
Jeg mener jeg gav 10kr. for en pk. med 4 stk. i. 

Negle, 24 i en pakke, 20kr. 
Jeg har tænkt mig at lave dem i aften eller i morgen, det kommer an på med lektier og tid.
I får selvfølgelig et billede når jeg har lavet dem. 
Jeg ved godt der står at de er selvklæbende, men jeg bruger altså stadig lim under. 

Endnu et lys, bare et helt almindeligt hvidt bloklys.
10kr. stk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...