onsdag den 2. januar 2013

Undskyld jeg har været væk!

Jeg har jo været i Jylland for at starte på mit kørekort.
Derefter kom jeg hjem klokken 22.30 søndag aften.
Da jeg ikke havde hat mulighed for at gøre noget som helst klar til nytår, blev jeg lidt stresset.
Så jeg lavede negle søndag aften, hvor efter jeg faldt død om, af træthed.

Dagen efter var det jo nytårsaften, som jeg holdt sammen med min dejlige kæreste, og nogle af vores bedste venner. Jeg fik desværre ikke selv taget nogle billeder, og jeg skal nok dele med jer, når de bliver lagt ud på facebook.

I går havde jeg dejlig mange tømmermænd, men nød det med cola og sushi, chips og mere cola, og både "Hamilton" og James Bond. Det var virkelig dejligt!

I dag har jeg været ude og handle med min far og søskende, til min fødselsdag. Jeg skal holde familie fødselsdag, i form af Brunch på søndag. Jeg har rigtig fødselsdag lørdag. Men det var vi lige ude og handle ind til i dag.

I morgen skal jeg en tur til Helsingør med Simone, jeg skal bytte julegaver og købe tøj til på fredag. Så skal vi spise fredag og rigtig hygge os, som i gamle dage.

Fredag skal jeg holde 18 års fødselsdag for vennerne. Vi skal lige finde ud af hvor mange, og hvor vi skal være, det er der stadig lidt kaos omkring.

Nu vil jeg gå ud og bage boller og lave pandekager til på søndag.

Mine nytårs negle. 

Amalie og jeg <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...