mandag den 21. januar 2013

Frisör Nick Svensson

Min fars kusines forlovede er frisør, og i 18 års gave fik jeg en klipning de lux inde i hans salon.
Hvilket er noget jeg på det kraftigeste kan anbefale!
Han bruger de lækreste produkter og mit hår er stadig silkeblødt, efter i lørdags.

Derudover er det simpelthen bare den hyggeligste salon jeg nogensinde har været i.
Han er super sød og det er bare dejligt at være der.

Hans salon ligger inde på Nansensgade, og jeg vil anbefale jer at tage et kig ind forbi hvis I er i nærheden.

Ellers så kan I like hans facebook side, lige her; Frisör Nick Svensson

Tlf nr.: 22 35 48 13


Jeg har aftalt med min fars kusine for lang tid siden at jeg skulle ind og tage nogle billeder af stedet, og det vil jeg gøre snart og så dele dem har med jer. :-)

xoxo

Ikke et sponsoreret indlæg, min helt egen meningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...