lørdag den 14. september 2013

Gave fra min dejlige kæreste

Jeg havde 3 måneders dag med min kæreste sidste fredag altså d. 6/8
Ganske få dage inden, gik et af mine yndlings ure i stykker!
Det er mig stadig en gåde hvordan, lige pludselig faldt det af min hånd, og pladen og alt faldt ud af den, jeg opgav at lave den, efter 1 times forsøg fra 3 forskellige drenge, og smed det derfor ud.
En del af tallene var faldet af og den lille ting, man drejer på for at indstille tiden, var pist forsvundet.

Min kæreste kom så og gav mig dette. 
Jeg er helt vild med det, selvfølgelig fordi jeg fik det af ham, men synes faktisk at det er en rigtig lækker farve, en der passer specielt godt til efteråret. 
Han klager altid over at jeg ikke går i nok farver, men sagen er den, at hvis jeg skal gå i farver skal det være i accessories, eller neglelak, da jeg ikke synes farver klæder mig så godt ellers. 
Der må man jo sige han har ramt plet, da ure lige pt er en yndlings accessorie for mig, praktisk og fashionable! 
Uret er fra Pilgim, andet ved jeg ikke :-D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...