tirsdag den 3. september 2013

Orden i makeuppen.

Jeg havde før på mit sminkebord, sådan to virkelig grimme dåser, én til mine pensler, og én til mit makeup.


Virkelig ikke kønt! 


 Så derfor købte jeg disse:

De kostede 9.90 kr - i Søstrene Grene. 
Synes selv at de faktisk er rigtig fine, og smarte. 
Jeg har nemlig en masse små ting, som jeg ikke kunne få fat i, i de andre dåser, men som jeg kan nu. 
Derudover havde de dem i flere forskellige størrelser, og former. 


Sådan ser det ud nu, og for mig, er det meget finere, mere overskueligt og lidt mere piget også. 
De andre dåser har jeg sat ned i nogen andre kasser hvor jeg også har makeup, hvor de kan stå og holde orden, men UDEN at man kan se det! ;-)


Jeg skrev jo i går at jeg gerne snart ville have lavet lidt på mit værelse.
Det er et projekt, jeg har paner om selv at investere i.
Det er noget med en masse fine hvide bokse til opbevaring, hvidt/lyst sengetøj, et fint sengetæppe, plus store puder dertil, et "forhæng" til foran mit tøjskab, og til sidst et lyst gardin. Bortset fra at det er meget smart med det mørkelægningsgardin jeg har nu.
Men jeg tror jeg starter lidt efter lidt, måned efter måned. :D

Kom gerne med gode forslag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...