mandag den 30. september 2013

New in

Endelig blev det løndag! Eller SU dag :D
Jeg skulle have nogen små ting til galla, på fredag, og det blev som sædvaneligt til lidt mere, end hvad jeg havde regnet med.

Jeg manglede for det første en rigtig god fugtighedscreme, og købte derfor 
"Dove go fresh" som giver fugt i 24-timer. 
Jeg købte også "Dove Summer Glow" da jeg skal have bare ben fredag og gerne vil have lidt naturlig farve på kroppen. 
Der er tilbud på dem begge lige for tiden til kun 30kr. i matas.

Så fandt jeg helt tilfældigt denne plejende spray, da jeg var i føtex, til kun 20kr.! 
Jeg elsker sådan noget og måtte eje den med det samme! 

Vaseline, da jeg jo skal til at pleje mine øjenvipper lidt igen (der kommer et indlæg omkring det senere i ugen). 

En masse guldringe i forskellige bredder, da mine smykker primært er gul på fredag, da mine sko har en guld snude. 
40 kr. i H&M.

Min kjole er hvis, og derfor havde jeg brug for noget nyt matchende hvidt undertøj.
130kr for bh'en og 50 kr for trusserne. 
Derudover er de med blonder, som min kjole også er, rigtig smart! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...