søndag den 15. september 2013

New in // Members.com

I fik i går et sneak peek, på en relativt stor pakke jeg fik fra Members.com.

Det skal dog lige siges, at jeg havde bestilt tingene, sammen med to veninder, så jeg havde kun et par sko og en kjole.
Men her er det;

Vi havde i alt købt 4 par sko! 

Det her er mine sko, som jeg har tænkt mig at bruge til min gallafest. 
De er virkelig behagelige at have på, selvom de er 13.5 cm høje, da der er 3,5 cm plateau. 
De kostede 149kr. og var sat ned fra 299kr. 
Skoene hedder Dessert og er fra NLY Shoes, og kan findes på Nelly.com.
De findes og i hvis og lyserød.

Min nye kjole. Den er ikke rigtig faconsyet, men jeg kan faktisk meget godt lide det, da den så kommer til at "hænge" rigtig fint, eller hvad man kan sige. 
Jeg gav kun 69kr. for den og den var sat ned fra 399kr. 
Kjolen hedder Linze Tunic og er fra Vila, men kan også købes på Nelly.com


Det kan altså sagtens betale sig at være medlem af Members.com - de har har så mange procenter, på så mange forskellige mærker! 
Hvis I kunne tænke jer at være medlem af Members.com så skriv en kommentar med jeres mail, og jeg invitere jer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...